Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Digital 3.0 | July 22, 2017

Scroll to top

Top

Александър Григоров

Александър Григоров

Александър Григоров e “Продуктов и интернет-маркетинг мениджър” в Toyota Balkans от 2011 г. Притежава богат професионален опит в дигиталния и традиционния маркетинг, натрупан през 16-те години кариера в различни сектори на икономиката. Ориентиран e към ефективно постигане на заложените цели и бизнес резултати, които да гарантират максимална възвращаемост.

 Александър Григоров е уважаван експерт в разработването на интернет маркетинг стратегии, дефинирането на ключови показатели и интерпретирането на уеб-анализи (WebTrends, Omniture Sitecatalyst, Google Analytics). Онлайн визионер, готов да посрещне предизвикателствата, за да постигне по-добра производителност и да стартира успешни нови бизнес инициативи. Преди присъединяването си към екипа на Toyota, успешно реализира множество онлайн кампании и проекти за Hewlett-Packard Bulgaria, като онлайн-маркетинг мениджър. Работил е и за компаниите TravelStorMaker.com, “Алианц България Холдинг” и Обединена българска банка.

Личности

Емил Илиев

Специалист в областта на дигиталния маркетинг, ИКЕА България

Александър Марков

съдружник, Xplora.bg

Ленко Йорданов

Digital Manager, Xplora.bg

Д-р Петър Велев

Собственик, Екофарм ЕООД

Александър Григоров

Продуктов и интернет-маркетинг мениджър, Toyota Balkans

Георги Малчев

Управляващ партньор, Xplora

Зоран Арсовски

Директор „Дигитален маркетинг“, Progress

Юлиян Влахов

Директор на управление „Алтернативни канали“ на УниКредит Булбанк

Христо Христов

Изпълнителен директор Net Info

Организатор

С подкрепата на

Медийни партньори