Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Digital 3.0 | July 22, 2017

Scroll to top

Top

Програма

„Трансформиране на бизнеса – дигиталната реалност 3.0” – трансформации и тенденции

Кога? 08 Ноември

Къде? София Хотел Балкан / Шератон

Програма

09:00 – 09:30 Регистрация и кафе
09:30 – 09:40 Добре дошли! Надя Гогова, Управител сп. ENTERPRISE
09:40 – 10:20 Тенденции в дигитализацията. Във фокуса секторите retail, телекоми, финанси и фармация. Intranet – вътрешната дигитализация в една компания – Христо Христов, Изпълнителен директор Net Info
10:20 – 11:20  Дигитализиране на физически бизнеси – добри практики, добри бизнес модели
 Case study- Юлиян Влахов, Директор на управление „Алтернативни канали“ на УниКредит Булбанк
Case study- Александър Григоров, "Продуктов и интернет-маркетинг мениджър" Toyota Balkans
 Case study – Д-р Петър Велев Собственик, Екофарм ЕООД
 Case study- Емил Илиев, Специалист в областта на дигиталния маркетинг, ИКЕА България
11:20 – 11:40 Кафе пауза
11:40 – 12:10 Как да трансформираме успешно своята маркетинг стратегия с помощта на "Big Data"? Примери от практиката в Progress. – Зоран Арсовски, Progress /Telerik/
12:10 – 12:40  Предизвикателствата при дигиталната трансформация за дигиталния маркетинг. Как да планираме стъпките и да надграждаме постигнатото. Case studies за клиенти на Xplora – Георги Малчев, Управляващ партньор, Xplora.bg
12:40 – 13:00  Изводи, коментари и закриване 
13:00 – 13:45  Коктейл, възможности за networking 
13:45 – 15:30  Workshop – Модератори – Александър Марков, съдружник, Xplora.bg и Ленко Йорданов, Digital Manager, Xplora.bg
13:45 – 14:30  Workshop I част: Фаза 0 за вашия дигитален маркетинг – Как да оцените как дигиталният маркетиг може да ви помогне да постигате вашите маркетинг и бизнес цели? Полезни инструменти, които да ползвате за анализ на вашите дигитален маркетинг и на вашите конкуренти. Как да убедим нашите колеги и ръководители в нашите изводи?
14:30 – 15:15  II част : Практически workshop – Как да се впишат реалните маркетинг цели в текущия и в бъдещия дигитален маркетинг на компанията. Залагане на конкретни дейности за вашата Фаза 0. Залагане на milestones и на цели след вашата Фаза 0.

 

  • По програмата могат да бъдат направени корекции.

Личности

Емил Илиев

Специалист в областта на дигиталния маркетинг, ИКЕА България

Александър Марков

съдружник, Xplora.bg

Ленко Йорданов

Digital Manager, Xplora.bg

Д-р Петър Велев

Собственик, Екофарм ЕООД

Александър Григоров

Продуктов и интернет-маркетинг мениджър, Toyota Balkans

Георги Малчев

Управляващ партньор, Xplora

Зоран Арсовски

Директор „Дигитален маркетинг“, Progress

Юлиян Влахов

Директор на управление „Алтернативни канали“ на УниКредит Булбанк

Христо Христов

Изпълнителен директор Net Info

Организатор

С подкрепата на

Медийни партньори